« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 5.b razreda s učiteljicom Goranom Babić su u srijedu 2. ožujka 2022. obrađivali lektirno djelo Mira Gavrana Zaljubljen do ušiju.
Ovomjesečna lektira otvara razne teme bliske djeci njihove dobi: od zaljubljivanja i ljubavi, prijateljstava, škole i učenja, odnosa s roditeljima, muke likova koji kroz radnju rješavaju svoje životne i ljubavne probleme. Učenici su nakon provjere razumijevanja imali zadatak da djelo analiziraju kao liječnik/ liječnica za likove.
Prema radnji knjige, napravili su medicinski karton svog pacijenta/pacijentice. Pacijent/pacijentica je trebao biti jedan od likova iz romana. Medicinski karton koji su izradili trebao je sadržavati :
1. Osobne podatke pacijenta (detaljno opisati sve što si saznao/la o liku iz romana: tko je, čim se bavi, gdje živi, što ga/ju zanima, što voli/ne voli, s kim se druži i sl.)
2. Detaljan opis stanja/problema (ljubavnog, prijateljskog, školskog problema koji lik ima) i detaljnu dijagnoza (kako se lik ponaša, što radi/ne radi, kako se osjeća)
3. Skicu tijela pacijenta i na njemu su različitim bojama označavali različite osjećaje koje lik osjeća u pojedinom dijelu tijela u kojem se ti osjećaji javljaju (gdje u tijelu lik osjeća npr. zaljubljenost i koje je boje, gdje osjeća ljutnju na roditelje i sl.?)
4. Detaljnu terapiju (što kao liječnik/ica za tinejdžere preporučuju kako bi se pacijent/ica osjećao bolje uz postojeće probleme i stanja koja ima? Kakva ponašanja, odluke, promjene?)
Učenicima se svidio ovaj način obrade lektire i rado su izvršili zadatke. Cilj takvih satova lektire je da se djeci približe lektirna djela i da se djecu motivira za čitanje lektire.