preskoči na sadržaj

Osnovna škola o. Petra Perice Makarska

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školski list

 

Kutak za vježbanje

OBJAVA INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA
Povijesni kutak

English corner

Filmska sekcija

Erasmus+

Korisni linkovi

   

     

       

PRIJEVOZ UČENIKA PO LINIJAMA
Virtualna knjižnica

Kartolina našeg mista

 

 

e-Dnevnik

EKO ŠKOLA

  

Kalendar rada
 
 

KLUB MLADIH TEHNIČARA ZELENKA

 

    EU PROJEKT

UPISI

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

            

            

   

    

         

 

Za učitelje

        

         

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 2. 2017.

Ukupno: 148589
Ovaj mjesec: 777
Danas: 10
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lektira na novi način u 5.b
Autor: Tanja Vujčić, 9. 3. 2022.

Učenici 5.b razreda s učiteljicom Goranom Babić su u srijedu 2. ožujka 2022. obrađivali lektirno djelo Mira Gavrana Zaljubljen do ušiju.

Ovomjesečna lektira otvara razne teme bliske djeci njihove dobi: od zaljubljivanja i ljubavi, prijateljstava, škole i učenja, odnosa s roditeljima, muke likova koji kroz radnju rješavaju svoje životne i ljubavne probleme. Učenici su nakon provjere razumijevanja imali zadatak da djelo analiziraju kao liječnik/ liječnica za likove.

Prema radnji knjige, napravili su medicinski karton svog pacijenta/pacijentice. Pacijent/pacijentica je trebao biti jedan od likova iz romana. Medicinski karton koji su izradili trebao je sadržavati :

1. Osobne podatke pacijenta (detaljno opisati sve što si saznao/la o liku iz romana: tko je, čim se bavi, gdje živi, što ga/ju zanima, što voli/ne voli, s kim se druži i sl.) 

2. Detaljan opis stanja/problema (ljubavnog, prijateljskog, školskog problema koji lik ima) i detaljnu dijagnoza (kako se lik ponaša, što radi/ne radi, kako se osjeća) 

3. Skicu tijela pacijenta i na njemu su različitim bojama označavali različite osjećaje koje lik osjeća u pojedinom dijelu tijela u kojem se ti osjećaji javljaju (gdje u tijelu lik osjeća npr. zaljubljenost i koje je boje, gdje osjeća ljutnju na roditelje i sl.?)

4. Detaljnu terapiju (što kao liječnik/ica za tinejdžere preporučuju kako bi se pacijent/ica osjećao bolje uz postojeće probleme i stanja koja ima? Kakva ponašanja, odluke, promjene?)

Učenicima se svidio ovaj način obrade lektire i rado su izvršili zadatke. Cilj takvih satova lektire je da se djeci približe lektirna djela i da se djecu motivira za čitanje lektire.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju