preskoči na sadržaj

Osnovna škola o. Petra Perice Makarska

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školski list

 

Kutak za vježbanje

OBJAVA INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA
Povijesni kutak

English corner

Filmska sekcija

Erasmus+

Korisni linkovi

   

     

       

PRIJEVOZ UČENIKA PO LINIJAMA
Virtualna knjižnica

Kartolina našeg mista

 

 

e-Dnevnik

EKO ŠKOLA

  

Kalendar rada
 
 

KLUB MLADIH TEHNIČARA ZELENKA

 

    EU PROJEKT

UPISI

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

            

            

   

    

         

 

Za učitelje

        

         

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 2. 2017.

Ukupno: 148581
Ovaj mjesec: 769
Danas: 2
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Epidemiološke mjere zaštite od zaraze virusa COVID-19 za učenike i roditelje i Organizacija odgojno-obrazovnog rada za školsku godinu 2020./2021.
Autor: Tanja Vujčić, 4. 9. 2020.

Organizacija rada u školskoj godini 2020./2021. za vrijeme proglašenja pandemije virusa COVID-19, temelji se na dokumentima HZJZ-a Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. te Modela i preporuka za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 Ministarstva znanosti i obrazovanja.

U nastavku su navedene epidemiološke mjere zaštite od zaraze virusa COVID-19 za učenike i roditelje, a koje su sastavni dio dokumenta Organizacija rada u školskoj godini 2020./2021. u vrijeme proglašenja pandemije virusa COVID-19, za Osnovnu školu oca Petra Perice Makarska.


I. MODEL NASTAVE

1. Za provedbu nastave u školskoj godini 2020./2021. odabran je Model A, odnosno odgojno-obrazovni rad i nastava u ustanovi. U slučaju promjene epidemiološke situacije model rada se može promijeniti.

2. Model A podrazumijeva to da se svi učenici razredne i predmetne nastave obrazuju u školi uz pridržavanje epidemioloških mjera.

II. ORGANIZACIJA RADA

1. Kako bi se smanjili kontakti učenika i zaposlenika, tijekom školske godine 2020./2021., nastava će se izvoditi u dvije smjene i to:

SMJENA A – učenici 3.-ih i 4.-ih razreda te učenici 6.-ih i 8.-ih razreda i oni prvi tjedan dolaze ujutro u školu, od 08:00 sati.

SMJENA B - Učenici 1.b, 1.c, 2.a i 2. b razreda te učenici 5.-ih i 7.-ih razreda i oni prvi tjedan dolaze poslijepodne, od 14:00 sati.

Učenici 1.a i 2.c razreda (Produženi boravak) su u školi od 08:00 – 16:00 sati.

PŠ Promajna:

Kombinirani razredni odjel (2./3. razred) – prvi dan učenici dolaze u 09:00 sati, ostatak tjedna su u jutarnjoj smjeni, s početkom u 08:00 sati.

1. razred – prvi dan učenici dolaze u 10:00 sati, ostatak tjedna su u poslijepodnevnoj smjeni s početkom u 12:30 sati.

2. Prema Uputama MZO i HZJZ preporučeno je što češće izvođenje nastave u blok-satima, stoga će se raspored formirati na taj način.

3. Dodatna i dopunska nastava te izvananstavne aktivnosti mogu se izvoditi isključivo za učenike istog razrednog odjela ili na daljinu.

4. Izborna nastava će se izvoditi na način da se s jednom skupinom učenika iz jednog razrednog odjeljenja nastava odvija u školi, a s ostalima on-line i tako naizmjence po tjednima, a sve u dogovoru s učenicima.

III. OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

1. Roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu te u slučaju povišene tjelesne temperature ili pojave nekih od akutnih simptoma zarazne bolesti (kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, proljev, povraćanje...) ne smiju dovoditi dijete u školu, već se javljaju ravnateljici škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine. Učenici viših razreda mogu samostalno mjeriti temperaturu.

2. Za učenike razredne nastave preporuka je da svaki dan prije dolaska u školu roditelj u djetetovu bilježnicu upiše vrijednost izmjerene temperature kod djeteta. Bilježnicu je potrebno nositi sa sobom svaki dan kako bi učitelji provjerili temperaturu učenika.

IV. PROTOKOL ULASKA U ŠKOLU I IZLASKA IZ ŠKOLE

1. Ovlaštena osoba (učenici, osoblje, pomoćno i administrativno osoblje) ulazi na način da održava razmak najmanje 1,5 m u odnosu na sve druge osobe, dezinficira ruke i obuću na ulazu  te izbjegava zadržavanje i grupiranje.  

2. Zabranjen je ulazak svih neovlaštenih osoba u školu, osim osoba čije su usluge neophodne uz obveznu mjeru dezinfekcije ruku, obuće i po potrebi nošenja zaštitne maske. Do daljnjeg su zabranjeni svi posjeti ustanovi (primjerice izvođenje kazališne predstave, demonstracije sportova sportskih klubova i sl.)

3. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 1,5 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu. Roditelji i djeca iz istog kućanstva ne moraju držati distancu.

4. Učenika u školu ne smije dovoditi roditelj koji je bolestan, ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje) te ako ima izrečenu mjeru samoizolacije.

5. Prilikom ulaska u školu i izlaska iz škole koristit će se četiri ulaza: glavni ulaz, južni ulaz (iz vrta), zapadni ulaz u prizemlju i zapadni ulaz na katu. Raspored mjesta ulaza za pojedini razredni odjel možete pogledati OVDJE.

6. Vrijeme ulaska učenika razredne nastave se dogovara s učiteljicama, najkasnije 15 min prije početka nastave. Učenici razredne nastave će, jedno po jedno, prati ruke vodom i sapunom na ulazu u svoju učionicu.

7. Učenici predmetne nastave ulaze u 08:00 sati, odnosno u 14:00 sati prema spomenutom rasporedu mjesta  ulaza.

8. Učenici predmetne nastave su obavezni dezinficirati ruke sredstvom koje se nalazi na svim ulazima u školu te dezinficirati obuću prolaskom po dezinfekcijskom tapetiću.

9. Učenici dolaze u školu sa svojom školskom torbom te svoju opremu i školski pribor ne dijele sa drugim učenicima.

V. PROSTORNI UVJETI I BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

1. Glavna značajka nove organizacije rada je nemiješanje skupina. Zbog toga neće biti kabinetske nastave, već je za svaki razredni odjel određena učionica u kojoj će boraviti cijelo vrijeme nastave, izuzev nastave tjelesne i zdravstvene kulture te informatike (u posebnim uvjetima). Raspored učionica i razrednika bit će objavljen na oglasnoj ploči, na ulazu u školu, a možete ga vidjeti i OVDJE.

2. Učenici od 5. do 8. razreda i učitelji predmetne nastave obavezni su nositi maske cijelo vrijeme boravka u školi.

3. Učenici razredne nastave nose maske kad se nalaze van učionice (pri ulasku u školu i izlasku iz škole, odlasku na WC...).

4.  Učenik učionicu u kojoj boravi smije napustiti samo u slučaju odlaska na toalet, pranje ruku ili izlaska u dvorište škole radi velikog odmora i aktivnosti na otvorenom (TZK) i to isključivo na način da se ne miješa s učenicima iz drugih razrednih odjeljenja.

5. Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/toaleti/šk. dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum te nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.

6. Učenici trebaju redovito i pravilno prati ruke ili dezinficirati ih prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke.

7. Učenike treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad , te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.

8. Preporuča se i potiče učenike da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Učenici  u produženom  boravku ne bi trebali dijeliti pribor za jelo s drugom djecom. Svaki učenik sam postupa sa svojim školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari drugih učenika.

9. Svi učenici će za vrijeme malih odmora ostati u svojim učionicama. Vrijeme velikog odmora za učenike razredne nastave određuju učiteljice pojedinih razrednih odjela na način da se vrijeme velikog odmora i mjesto ne poklapaju s vremenom i mjestom drugog  razrednog odjela. Veliki odmor za učenike predmetne nastave je organiziran na sljedeći način:

- Nakon 2. školskog sata odmor će trajati 10 minuta te će učenici  5.-ih/6.-ih razreda moći izići vani, na točno određeno mjesto za svaki razredni odjel. Za to vrijeme, učenici 7.-ih/8.-ih razreda moći će jesti marendu u svojim učionicama. Nakon 3. školskog sata, na odmor u trajanju od 10 minuta će izići učenici 7.-ih/8.-ih razreda, dok će učenici 5.-ih/6.-ih razreda ostati u svojim učionicama kako bi pojeli marendu.

- Za vrijeme velikog odmora nije dozvoljen odlazak u trgovinu, već učenici marendu nose od kuće ili je primaju u školi.

- Za vrijeme velikog odmora nije dozvoljeno miješati se s drugim razrednim odjelom.

Raspored mjesta boravka za vrijeme velikog odmora učenici će dobiti od svojih razrednika.

PREPORUKA VEZANA UZ IZRAZITO VULNERABILNE UČENIKE

Molimo roditelje čija djeca spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, o čemu potvrdu izdaje školski liječnik, podnesu zahtjev školi do 7. rujna 2020.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju