preskoči na sadržaj

Osnovna škola o. Petra Perice Makarska

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školski list

 

Kutak za vježbanje

OBJAVA INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA
Povijesni kutak

English corner

Filmska sekcija

Erasmus+

Korisni linkovi

   

     

       

PRIJEVOZ UČENIKA PO LINIJAMA
Virtualna knjižnica

Kartolina našeg mista

 

 

e-Dnevnik

EKO ŠKOLA

  

Kalendar rada
 
 

KLUB MLADIH TEHNIČARA ZELENKA

 

    EU PROJEKT

UPISI

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

            

            

   

    

         

 

Za učitelje

        

         

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 2. 2017.

Ukupno: 148735
Ovaj mjesec: 923
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
Autor: Slavko Šiško, 6. 9. 2018.

OSNOVNA ŠKOLA Oca Petra Perice

 MAKARSKA

Slavonska 41

21 300 Makarska

 KLASA: 406-07/18-01/05

          URBROJ: 2147-15/18-01/01

 

U Makarskoj, 5.9.2018. godine

 

                                                                        

POZIV NA DOSTAVU PONUDA

u postupku nabave jednostavne vrijednosti


 

Opis predmeta nabave: Usluga pripreme i dostave toplog obroka za učenike u produženom boravku za školsku godinu 2018./19.

 

Evidencijski broj nabave: MV-01/18.

 

1. Naziv javnog naručitelja: OSNOVNA ŠKOLA oca Petra Perice, MAKARSKA

2. Opis predmeta nabave i troškovnik: u prilogu poziva

3. Procijenjena vrijednost nabave: 140.000,00 kn + PDV, napomena: ugovorom s  

    odabranim ponuditeljem ugovoriti će se plaćanje stvarno isporučenog broja obroka

4. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena

5. Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelj treba ispuniti:

 

Uz ponudu na Ponudbenom listu Ponuditelj treba dostaviti

(svi dokumenti koje ponuditelj dostavlja uz ponudu mogu biti u preslici):

a) Dokaz poslovne sposobnosti:

Poslovna sposobnost dokazuje izvodom iz sudskog registra ne starijim od 30 dana.

 

      b)  Potvrda porezne uprave:

Potvrda porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana,

računajući od dana zaprimanja poziva za dostavu ponude,

iz koje je vidljivo da ponuditelj nema dospjelih a neplaćenih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.

 

     c) Dokaz tehničke i stručne sposobnosti:

Popis radnika zaposlenih na radnom mjestu potrebnom za izvršenje ugovora  i

popis tehničke opreme potrebne za izvršenje ugovora

(oprema u kuhinji potrebna za pripremu toplih obroka, popis dostavnih vozila potrebnih za dostavu toplog obroka).

 

      d) Jamstvo za ozbiljnost ponude:

Bjanko zadužnica koja pokriva iznos od 4.000,00 kn, ovjerena od javnog bilježnika

(naplaćuje se u slučaju odustajanja od ponude ili u slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za uredno izvršenje ugovora).

 

Napomena: Po zaključenju ugovora odabrani ponuditelj dužan je u roku od 8 dana dostaviti jamstvo za uredno izvršenje ugovora koje pokriva iznos od 10% ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a (uplatom novčanog pologa na žiro račun naručitelja).

 

6. Rok za dostavu ponude (datum i vrijeme): 13 .9 .2018. do 13,00 sati

 

7. Način dostavljanja ponuda i adresa za dostavu:

Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja (Slavonska 41, 21 300 Makarska). Ponuda se dostavlja u tajništvo Škole na protokol ili poštanskim putem.

Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

  • naziv i adresa naručitelja
  • naziv i adresa ponuditelja
  • evidencijski broj nabave
  • naziv predmeta nabave
  • naznaka „ne otvaraj“

 

8. Kontakt osoba:  Renata Gudelj

                                telefon: 021/ 615-180

                                e-mail: skola@os-pperice-ma.skole.hr

 

9. Vrsta postupka javne nabave: jednostavna nabava sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16.)

 

10. Rok način i uvjeti plaćanja:

- ispostava i fakturiranje mjesečnih računa

- plaćanje računa za protekli mjesec u roku od 30 dana od zaprimanja valjanog računa

 

11. Cijena ponude: cijena je nepromjenjiva, u cijenu ponude s PDV-om uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja.

Cijenu ponude iskazuje se u kunama i prikazuje na način da se iskaže redom cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude sa uključenim PDV-om

 

12. Otvaranje ponuda: nije javno

 

13. Rok valjanosti ponude: 60 dana

 

14. Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude:

Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda dostavlja se svakom ponuditelju preporučenom poštom uz povratnicu, u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

                                                                            

 

                                                                                           Ravnateljica:

                                                                                             Renata Gudelj

 

U PRILOGU:

1. Ponudbeni list (potrebno ispuniti)

2. Opis predmeta nabave uz Troškovnik (potrebno ispuniti)

3. Tjedni jelovnik 1. i Tjedni jelovnik 2.

4. Kalendar školske (nastavne) godine 2018./2019.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju