« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
OSNOVNA ŠKOLA Oca Petra Perice
MAKARSKA
Slavonska 41
21 300 Makarska
KLASA: 406-07/18-01/05
URBROJ: 2147-15/18-01/01
U Makarskoj, 5.9.2018. godine
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
u postupku nabave jednostavne vrijednosti
Opis predmeta nabave: Usluga pripreme i dostave toplog obroka za učenike u produženom boravku za školsku godinu 2018./19.
Evidencijski broj nabave: MV-01/18.
1. Naziv javnog naručitelja: OSNOVNA ŠKOLA oca Petra Perice, MAKARSKA
2. Opis predmeta nabave i troškovnik: u prilogu poziva
3. Procijenjena vrijednost nabave: 140.000,00 kn + PDV, napomena: ugovorom s
odabranim ponuditeljem ugovoriti će se plaćanje stvarno isporučenog broja obroka
4. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena
5. Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelj treba ispuniti:
Uz ponudu na Ponudbenom listu Ponuditelj treba dostaviti
(svi dokumenti koje ponuditelj dostavlja uz ponudu mogu biti u preslici):
a) Dokaz poslovne sposobnosti:
Poslovna sposobnost dokazuje izvodom iz sudskog registra ne starijim od 30 dana.
b) Potvrda porezne uprave:
Potvrda porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana,
računajući od dana zaprimanja poziva za dostavu ponude,
iz koje je vidljivo da ponuditelj nema dospjelih a neplaćenih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
c) Dokaz tehničke i stručne sposobnosti:
Popis radnika zaposlenih na radnom mjestu potrebnom za izvršenje ugovora i
popis tehničke opreme potrebne za izvršenje ugovora
(oprema u kuhinji potrebna za pripremu toplih obroka, popis dostavnih vozila potrebnih za dostavu toplog obroka).
d) Jamstvo za ozbiljnost ponude:
Bjanko zadužnica koja pokriva iznos od 4.000,00 kn, ovjerena od javnog bilježnika
(naplaćuje se u slučaju odustajanja od ponude ili u slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za uredno izvršenje ugovora).
Napomena: Po zaključenju ugovora odabrani ponuditelj dužan je u roku od 8 dana dostaviti jamstvo za uredno izvršenje ugovora koje pokriva iznos od 10% ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a (uplatom novčanog pologa na žiro račun naručitelja).
6. Rok za dostavu ponude (datum i vrijeme): 13 .9 .2018. do 13,00 sati
7. Način dostavljanja ponuda i adresa za dostavu:
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja (Slavonska 41, 21 300 Makarska). Ponuda se dostavlja u tajništvo Škole na protokol ili poštanskim putem.
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
8. Kontakt osoba: Renata Gudelj
telefon: 021/ 615-180
e-mail: skola@os-pperice-ma.skole.hr
9. Vrsta postupka javne nabave: jednostavna nabava sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16.)
10. Rok način i uvjeti plaćanja:
- ispostava i fakturiranje mjesečnih računa
- plaćanje računa za protekli mjesec u roku od 30 dana od zaprimanja valjanog računa
11. Cijena ponude: cijena je nepromjenjiva, u cijenu ponude s PDV-om uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja.
Cijenu ponude iskazuje se u kunama i prikazuje na način da se iskaže redom cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude sa uključenim PDV-om
12. Otvaranje ponuda: nije javno
13. Rok valjanosti ponude: 60 dana
14. Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude:
Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda dostavlja se svakom ponuditelju preporučenom poštom uz povratnicu, u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ravnateljica:
Renata Gudelj
U PRILOGU:
1. Ponudbeni list (potrebno ispuniti)
2. Opis predmeta nabave uz Troškovnik (potrebno ispuniti)
3. Tjedni jelovnik 1. i Tjedni jelovnik 2.
4. Kalendar školske (nastavne) godine 2018./2019.