preskoči na sadržaj

Osnovna škola o. Petra Perice Makarska

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školski list

 

Kutak za vježbanje

OBJAVA INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA
Povijesni kutak

English corner

Filmska sekcija

Erasmus+

Korisni linkovi

   

     

       

PRIJEVOZ UČENIKA PO LINIJAMA
Virtualna knjižnica

Kartolina našeg mista

 

 

e-Dnevnik

EKO ŠKOLA

  

UPISI

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

            

            

   

    

         

 

Za učitelje

        

         

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 2. 2017.

Ukupno: 147572
Ovaj mjesec: 1429
Danas: 46
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Koko u Parizu - lektira na drugačiji način
Autor: Tanja Vujčić, 10. 12. 2023.

Učenici 5.c razreda  su početkom prosinca s učiteljicom Goranom Babić obradili lektiru Koko u Parizu provodeći razne aktivnosti. Da lektira ne mora biti nešto "dosadno" i  “strašno”, dokazuju satovi lektire i odabrana djela interpretirana na inovativan, kreativan i zanimljiv način. 

Nakon kratke provjere razumijevanja pročitanog djela, učenici su podijeljeni u grupe i dodijeljeni su im zadaci. Grupa 1 trebala je napraviti križaljku i slagalice s motivima iz pročitanog djela. Grupa 2 trebala je crtati Koka prema opisu iz djela. Grupa 3 imala je zadatak napraviti strip najzanimljivijeg događaja. Zadatak za grupu 4 bio je opisati zanimljivosti grada Pariza (Notre Dame, Eiffelov toranj, muzej Louvre, rijeku Seinu) te automobil koji se spominje u djelu. Nakon ovih zadataka svatko je trebao izraditi društvenu igru “Memory” s pitanjima i odgovorima iz knjige. Nakon što su završili s izradom kartica, trebali su ih razmijeniti s nekim učenikom iz razreda te odigrati "partiju". Za uspješnu igru trebalo je pročitati lektiru s razumijevanjem. 

Dokazano je kako djeca puno bolje reagiraju na drugačiji, odnosno kreativan pristup lektiri. Naime, djeci je zanimljivije kada nešto moraju sami izraditi. Stoga je izrada materijala vezanih za lektiru izvrstan poticaj za čitanje . Učenici uživaju u čitanju lektirnih djela kada znaju da ih uz lektiru dočekaju zanimljivi i kreativni zadaci.

Autor: Gorana Babić






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju